ورود وزارت کشور به حذف عنوان شهید در تهران و برخی از شهرها

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری خبرآنی، مهدی جمالی‌نژاد در پایان جلسه شورای اسلامی استان تهران، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: چند وقتی است موضوع تحت عنوان حذف عنوان شهید در تهران و برخی از شهرهای کشور خبرساز شده است و با توجه به این موضوع ما نیز بخش‌نامه‌ای را در ارتباط با این موضوع به معاونین مربوطه در استانداری‌ها ابلاغ کرده‌ایم.

وی تاکید کرد: خط قرمز ما شهدا هستند و قطعاً تمام اقداماتی که در 40 سال اخیر در کشور انجام شده است به برکت خون شهدا است و ما مدیون این عزیزان هستیم.

معاون عمرانی وزارت کشور افزود: در ارتباط با حذف عنوان شهید در برخی از معابر در تهران و برخی از شهرها ما کوتاه نخواهیم آمد و قطعاً در وزارت کشور و سازمان دهیاری‌ها این موضوع را پیگیری خواهیم کرد و نتیجه اقدامات را به اطلاع شهروندان خواهیم رساند.

جمالی‌نژاد ادامه داد: البته باید به این موضوع نیز اشاره کنم که در برخی از شهرها حذف عنوان شهید صحت نداشته است و بنده چند مورد را خودم به شخصه پیگیری کرده‌ام اما با بخشنامه‌ای که اخیراً به استان‌های کشور ابلاغ شده است، تاکید شده است که با جدیت این موارد را پیگیری و گزارشات آن را ارسال کنند.

وی افزود: هم اکنون این موارد در دست بررسی است و در وزارت کشور نیز شورایی تحت عنوان شورای نامگذاری وجود دارد و کارگروه ویژه‌ای نیز در ارتباط با موارد پیش آمده تشکیل شده است.

معاون عمرانی وزارت کشور در پایان گفت: در وزارت کشور 7 کارگروه وجود دارد که یکی از کارگروه‌ها مربوط می‌شود به حوزه نامگذاری.

انتهای پیام/

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.