حسینی: مهر با شکوه و آرامش آغاز می‌شود/ کاهش تنوع و رتبه‌بندی مدارس را کلید زدم

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، سید جواد حسینی سرپرست سابق وزارت آموزش و پرورش در مراسم تکریم خود که در سالن حجاب کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد، اظهار کرد: مدت کمتر از ۳ ماه گرچه زمان طولانی نیست اما فرصت مناسبی است.

وی ادامه داد: تلاش کردم فرصت برنامه‌ریزی تابستان را از دست ندهیم و مهرباشکوه را خواهید دید و تلاش کردم آموزش و پرورش آرام باشد  و مهر را با آرام آغاز کند.

حسینی به برخی اقدامات انجام شده اشاره کرد و گفت: پیگیری رتبه‌بندی معلمان، پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان افزایش حقوق دانشجومعلمان، ساماندهی نیروی انسانی، تلاش بر سهیم شدن فرهنگیان در سود صندوق ذخیره فرهنگیان، مقدمه ساخت باشگاه بازنشستگان، پایان مدارس خشت و گلی، حذف بخاری نفتی از مدارس ، ساماندهی مدارس سیل زده، رتبه بندی مدارس و کاهش تنوع مدارس از جمله این اقدامات است.

وی با بیان اینکه تحقق اجرایی کردن میز تحول بنیادین را هدف گذاری کردیم، افزود: با رویکرد مدیریت دانش فعالیت کردیم؛ باید در نظام آموزش و پرورش، گفتمان آموزش و پرورش را ترویج کنیم و تلاش کنیم استقلال آموزش و پرورش حفظ شود.

حسینی ادامه داد: باید از نظام به شدت متمرکز آموزش و پرش تمرکززدایی کنیم و فاصله بین ستاد و صف را کاهش دهیم و لشکر اقتصادی نهفته و بزرگ آموش و پرورش را بیدار کنیم و به فعلیت برسانیم.

وی اضافه کرد: سخت اعتقاد داریم مدرسه جعبه سیاه جامعه است و هر چه امروز در آموزش و پرورش می بینیم از دیروز جامعه است.

انتهای پیام/

برچسب ها :

حسینی آرامش مدارس

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.