ماجرای تعطیلی بیمارستان «رحیمیان قزوین » و توضیحات معاون درمان وزارت بهداشت

به گزارش خبرنگار سلامت خبرگزاری فارس،به دنبال تعطیلی بیمارستان خیریه رحیمیان  شهرستان البرز در استان قزوین به دلیل مشکلات مالی  و مسائل درمانی، موضوع را با معاون درمان وزارت بهداشت مطرح کردیم.

قاسم جان بابایی، معاون درمان وزارت بهداشت در گفت‌وگو با خبرنگار سلامت خبرگزاری فارس درباره «تعطیلی  بیمارستان خیریه رحیمیان الوند در استان قزوین»، اظهار داشت:‌ ما پیشنهاد دادیم این بیمارستان به شکل قبل و تعرفه دولتی ادامه کار دهد و ما نیز به آنها پزشک می‌دهیم.

وی ادامه داد: اولا اینها 23 میلیارد تومان از وزارت بهداشت برای تحویل بیمارستان پول می‌خواهند؛ دوم اینکه ما نمی‌توانیم افرادی که در این بیمارستان جذب شده اند را جذب کنیم و باید سازمان برنامه و بودجه ردیف استخدامی بدهد؛ چراکه در این بیمارستان به صورت موردی نیرو جذب شده است.

معاون درمان وزارت بهداشت خاطرنشان کرد: ما مشکل 23 میلیارد تومان آنها را حل کردیم و با دستور وزیر بهداشت اعلام کردیم این مبلغ را به مؤسسان بیمارستان می‌دهیم، اما درباره جذب پرسنل آنها نمی‌توانیم.

جان بابایی تصریح کرد: به آنها پیشنهاد دادیم که وزارت بهداشت پزشک طرحی خود را به تعداد کافی به آنها بدهد؛ضمن اینکه  اگر تجهیزات پزشکی کافی بخواهند ما می‌توانیم به آنها ارز دولتی بدهیم.

انتهای پیام/

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.