دوربین سینمایی با سرعت تصویربرداری ۱۸۰ فریم در ثانیه

به گزارش پایگاه خبری خبرآنی به نقل از نیواطلس، دوربین یادشده که اس وان اچ نام دارد، مجهز به یک نمایشگر لمسی است که امکان چرخاندن آن بر روی یک محور ثابت برای مشاهده تصویر در هر حالتی وجود دارد.

وزن نسبتا کم و امکان حمل و نقل راحت این دوربین از جمله دیگر مزایای آن محسوب می شود. حسگر تصویربرداری با دقت ۲۴.۲ مگاپیکسل، تنظیمات پیشرفته برای تصویربرداری ویدئویی با کیفیت در نور شدید و نور کم، کنترل تک تک پیکسل ها برای اعمال ایزوی مناسب بر روی آنها از جمله دیگر امکانات این دوربین است. به گونه ای که می توان بخشی از تصویر این دوربین را با ایزوی ۶۴۰ و بخش دیگر را با ایزوی ۴۰۰۰ ضبط کرد.

دوربین یادشده می تواند تصاویر ویدئویی را با دقت ۶K، به صورت ۲۴ فریم در ثانیه با نسبت بصری ۳ در ۲ یا با دقت ۵.۹K با سرعت ۲۴، ۲۵ یا ۳۰ فریم درثانیه و با نسبت بصری ۱۶ به ۹ ضبط کند. با اعمال تنظیمات خاص دوربین یادشده قادر به فیلم برداری با دقت ۱۰۸۰p و با سرعت ۱۲۰ فریم درثانیه هم خواهد بود. این سرعت را می توان به ۱۸۰ فریم در ثانیه نیز افزایش داد، ولی کیفیت تصاویر در این حالت کاهش می یابد.

حداکثر ایزوی قابل اعمال بر روی این دوربین ۴۰۰۰ است. قرار است این دوربین برای فروش به زودی به قیمت ۴۰۰۰ دلار در بازارهای جهانی عرضه شود.

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.