سرمربی پرسپولیس: دیدار با تراکتور دومین فینال برای ما است

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره دیدار تیمش با تراکتور در هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر گفت: به تمامی رقبای خود احترام می‌گذاریم و می‌گویم این دیدار، دومین فینال ما در لیگ برتر است.

به گزارش ایرنا؛ «گابریل کالدرون» پیش از آغاز تمرین تیمش درباره شرایط تیمش پیش از دیدار با تراکتور افزود:‌ تراکتور به دنبال قهرمانی در لیگ برتر است به همین دلیل سرمایه گذاری زیادی کرده است و هدف آنان از این سرمایه گذاری کسب عنوان قهرمانی است.

وی افزود: بازیکنان جدیدی به این تیم اضافه شده و یکی از آنان که بازیکن خوبی نیز هست، مقابل ما نیز به میدان خواهد آمد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه دیدار نخست این تیم مقابل نفت مسجد سلیمان را دیده است، ‌اظهار داشت:‌ دیدار برابر تراکتور در تبریز بازی سختی است. ما کار آسانی در زمین حریف پیش روی خود نداریم.
کالدرون ادامه داد:‌ البته اینکه بازی سخت است، به تمامی بازی‌های ما در لیگ برتر باز می‌گردد. با این همه ضمن احترام به تمامی تیم‌های شاغل در لیگ باید بگویم برای شخص من تمامی بازی‌ها حکم فینال را دارد و این بازی‌ها را یا ببریم یا مساوی کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که دیدار این ۲ تیم همواره برای هواداران اهمیت بالایی داشته و برای کسب نتیجه مطلوب چه تدابیری اندیشیده اید، تصریح کرد:‌ درست است که حریف ما برای قهرمانی بسته شده است اما ما مدافع عنوان قهرمانی هستیم و می‌خواهیم این عنوان را تکرار کنیم.

سرمربی سرخپوشان دیدار ۲ تیم را بازی شش امتیازی خواند و افزود:‌ برای کسب هر سه امتیاز این دیدار تلاش کرده و به کسب آن امیدواریم.

کالدرون درباره تغییرات احتمالی که در ترکیب تیم خود ایجاد خواهد کرد نیز گفت:‌ نمی‌توانم قبل از بازی ترکیب را اعلام کنم روز بازی متوجه ترکیب اصلی تیم ما خواهید شد اما یاد آور می شوم تغییرات زیادی نخواهیم داشت.

وی ادامه داد: به طور حتم با گذشت زمان شناخت متقابل من و بازیکنان از یکدیگر بیشتر شده ودر این باره بهتر تصمیم گیری خواهم کرد اما با این همه، معتقدم پرسپولیس ۱۶ بازیکن شاخص دارد که هر کدام می‌توانند در ترکیب اصلی تیم قرار گیرند.

از سرمربی تیم پرسپولیس درباره «جونیور» بازیکن برزیلی و جدید تیم سوال شد که او درپاسخ به این سوال عنوان کرد:‌ جونیور هنوز به شرایط بازی نرسیده است. او در تمرینات روز گذشته مصدوم شد و امروز نیز تمرین نکرد. باید صبر کنیم این بازیکن سلامتی خود را بدست آورد تا درباره بازی کردنش تصمیم گیری کنیم.
وی درباره اینکه مصدومیت این بازیکن به قبل از حضورش در پرسپولیس بازمی‌گردد یا نه؟ نیز گفت: نه. او سالم به پرسپولیس آمد و برای رسیدن به شرایط ایده آل بدنی و ذهنی و هماهنگی با سایر بازیکنان به زمان بیشتری نیاز دارد.

کالدرون تاکید کرد: به طور حتم بهتر بود که این بازیکن زودتر به ایران می‌آمد اما به دلیل اینکه دیرتر از سایرین در اردوی پیش فصل شرکت کرده است از او تا زمانی که به شرایط ایده آل نزدیک تر نشود، استفاده نخواهیم کرد.
سرمربی تیم پرسپولیس درپاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه مصطفی دنیزلی برای کسب نتیجه مقابل پرسپولیس انگیزه فراوانی دارد، اظهار داشت:تمام تیم‌هایی که مقابل ما بازی دارند، انگیزه بالایی دارند و این کاملا طببیعی است. ما سه دوره قهرمان لیگ برتر بوده‌ایم و آنان می‌خواهند این عنوان را از چنگ ما بیرون بیاورند البته از این موضوع خوشحال بوده و به آن افتخار می‌کنیم.

یکی از چالش های سازمان لیگ برای برگزاری مسابقات لیگ برتر استفاده از توپ‌های جدید در این رقابت هاست. کالدرون درباره کیفیت توپ‌ها عنوان کرد: بازیکنان با این توپ‌ها بازی می‌کنند و اگر به آن اعتراض دارند، پس حق با آنان است چرا که نظراتشان به واقعیت نزدیک‌تر است. از این رو امیدوارم مقامات فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ به این مساله رسیدگی کنند چرا که با توپ ایده‌آل و مناسب بازی‌های زیباتری را از تیم‌ها شاهد خواهیم بود.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره استفاده از سیستم کمک داور ویدیویی (وی. ای. آر) که با تاخیر در لیگ برتر از آن استفاده خواهد شد نیز گفت: اگر از این سیستم درست استفاده شود، کار خوب و ارزنده ای است و با آن موافق هستم.

وی درباره هواداران تیم تراکتور نیز گفت: هواداران این تیم بسیار پرشور بوده و تیم خود را تشویق می‌کنند. تا به حال نیز ندیدم و نخواندم که آنان در جریان بازی مشکلی ایجاد کرده باشند.

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.