هاشمی: به ماندن در هیأت رئیسه شورای شهر علاقه‌مندم

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، محسن هاشمی در اولین جلسه کاری سال سوم شورای شهر اظهار داشت: به عنوان رئیس قبلی شورای شهر اعلام می‌کنم که امروز انتخابات سال سوم برگزار می‌شود و من علاقه‌مند به تثبیت در هیأت رئیسه هستم.

وی افزود: تثبیت سبب می‌شود که کارها را با مدیریت بهتری به ویژه در شهرداری به پیش ببریم و فرصتی فراهم خواهد شد تا اشتباهات گذشته را بررسی و اقدامات مؤثرتری انجام دهیم البته باید اعضا تصمیم بگیرند و نظر آنها نتیجه انتخابات امروز خواهد بود.

رئیس شورای شهر تهران با تأکید بر اینکه تغییر روش در شیوه مدیریت لازم است، گفت:‌ خبرنگاران زمانی که در شورای شهر از مسؤولان سوال می‌پرسند گاهی وظایف شورا و شهرداری را با یکدیگر ادغام کرده و باید مرز این دو از یکدیگر مشخص شود.

هاشمی گفت: البته در کشور ما این مسأله معضل است که باید مسأله قانون‌گذاری و اجرا از یکدیگر جدا دیده شود؛ وظایف شورای شهر در قانون مشخص شده و مسائل مهمی که دیده شده است به برنامه‌های دقیق در شورا و کمیسیون‌ها نیاز دارد.

رئیس شورای شهر تهران با تأکید بر اینکه تقویت هیأت رئیسه باید انجام گیرد، گفت: شأن اعضا و شورای شهری‌ها باید بیشتر حفظ شود چرا که گاهی شأن اجرایی با شأن تقنینی شورا مخلوط شده و این مسأله باید مورد توجه قرار گیرد و تحلیل شود چرا که در غیر اینصورت شورا را تضعیف می‌کند.

انتهای پیام/

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.