سازمان ملل خواستار آزادی نظامیان اسیر اسرائیلی شد

دبیرکل سازمان ملل در اظهاراتی عجیب خواستار آزادی بی هیچ قید و شرط نظامیان اسیر اسرائیلی در نوار غزه شد.

به گزارش خبرآنی، آنتونیو گوترش، دبیرکل سازمان ملل در دیدار با خانواده هدار گولدن، نظامی اسرائیلی اسیر شده توسط گردان‌های قسام، شاخه نظامی حماس تصریح کرد که در هر گزارشی در مورد اوضاع باریکه غزه، مسئله نظامیان اسیر اسرائیلی باید ذکر شود و وی این مسئله را در دیدارهای خود با مقامات کشورهای مختلف در حاشیه نشست ماه آینده مجمع عمومی سازمان ملل مطرح خواهد کرد.

گوترش اظهار داشت که نیکولای ملادینوف، فرستاده صلح سازمان ملل به خاورمیانه را مأمور خواهد کرد تا مسئله آزادی نظامیان اسیر اسرائیلی در غزه را بعنوان یک شرط در هر توافقی در مورد غزه پیگیری کند.

این اظهارات در حالی بیان می‌شود که هم اکنون بیش از ۵۷۰۰ فلسطینی از جمله حدود ۴۰ زن و بیش از ۲۵۰ کودک در زندان‌های رژیم صهیونیستی اسیر هستند، اما گوترش هیچ اشاره‌ای به آن‌ها نکرده و در راستای آزادی آنان هیچ اقدام و تلاشی نکرده است. ۱۰۰۰ نفر از اسرای فلسطینی هم بیمار هستند.

به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، این اظهارات بار دیگر جانبداری جامعه جهانی از جمله سازمان ملل از رژیم صهیونیستی و حمایت از جلاد در برابر قربانی را نشان می‌دهد.

ده‌ها اسیر فلسطینی بیش از ۲۰ الی ۳۰ سال است که در زندان‌های رژیم صهیونیستی اسیر هستند و تاکنون هیچ اقدامی برای آزادی آنان صورت نگرفته است.

انتهای پیام

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.