پلوسی دموکرات‌ها را از استیضاح ترامپ دلسرد می‌کند

رئیس مجلس نمایندگان آمریکا تاکید دارد دموکرات‌های این مجلس باید از اصرار روی استیضاح دونالد ترامپ دست بردارند. او هشدار داد، تلاش زودهنگام برای عزل رئیس‌جمهوری آمریکا می‌تواند دعوی او برای اجرای این کار در آینده را تضعیف کند.

به گزارش خبرآنی، به نقل از پایگاه خبری هیل، نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا در جمع دموکرات‌ها گفت: نظر مردم روی استیضاح نیست. این به موضع و حوزه انتخابیه خودتا بستگی دارد اما نیرو و قدرت نفوذ لازم را به من بدهید تا اطمینان حاصل کنم آماده‌ایم و این روند تا جایی که باید قدرتمند است.

این اظهارات پلوسی در پاسخ به بونی واتسون کلمن دموکرات مطرح شد که می‌گفت چطور مردم حوزه او در نیوجرسی درباره استیضاح صحبت می‌کند.  

پلوسی گرچه از رویکردی محتاطانه حمایت می‌کند، احتمال استیضاح را هم منتفی نمی‌داند. این رهبر دموکرات از سوی شماری از دموکرات‌های حامی استیضاح که تعدادشان دست‌کم 130 تن شده است، تحت فشار قرار دارد. پلوسی جمعه گفت: مسوولیت ما حفاظت و دفاع از قانون اساسی و متحد ماندن است نه دودستگی. اما زمانی که ما وارد عمل شویم، مردم خواهند فهمید که او گزینه دیگری برایمان نگذاشت. اگر او نتواند به قانون اساسی احترام بگذارد، باید با آن مقابله کنیم. این میهن‌پرستی است، نه طرفداری حزبی.

رئیس مجلس نمایندگان آمریکا همچنین گفت: من شخصا از "محافظ دندان در شب" استفاده می‌کنم چون سخت است تمام شب به این فکر کنم که چه اوضاعی در کاخ سفید داریم و دندان‌هایم را روی یکدیگر فشار ندهم.

انتهای پیام

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.