دمشق: خودروهای نظامی ترکیه برای کمک به جبهه النصره وارد سوریه شده است

یک منبع رسمی در وزارت خارجه سوریه گزارش داد، خودروهای ترکیه برای یاری تروریست‌های جبهه النصره با عبور از مرزها به سمت منطقه خان شیخون در حومه ادلب در حال حرکت هستند که این امر بر حمایت آنکارا از گروه‌های تروریستی صحه می‌گذارد.

به گزارش خبرآنی، به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، این منبع وزارت خارجه سوریه عنوان داشت، خودروهای حامل مهمات ترکیه با گذر از مرزها به سمت منطقه خان شیخون در حومه ادلب در حال حرکت هستند تا به تروریست‌های شکست خورده جبهه النصره کمک کنند.

این منبع با بیان اینکه اقدام فوق بر حمایت نامحدود ترکیه از گروه‌های تروریستی تاکید دارد، گفت، سوریه مداخله آشکار ترکیه را به شدت محکوم کرده و دولت ترکیه را مسئول عواقب نقض آشکار حاکمیت و تمامیت خاک سوریه و قوانین بین‌المللی می‌داند.

وی گفت، دمشق بر این مساله تاکید می‌کند که رفتار خصمانه دولت ترکیه هرگز بر اراده و پافشاری ارتش سوریه برای ادامه تعقیب بقایای تروریست‌ها در خان شیخون تا آزادسازی تمام خاک سوریه، تأثیری نخواهد گذاشت.

در همین راستا، دیده‌بان حقوق بشر سوریه اعلام کرد که نیروهای ترکیه‌ای برای ایجاد یک مرکز در اطراف خان شیخون در حومه جنوبی ادلب تلاش می‌کنند.

انتهای پیام

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.