پیام مسابقات گشت جاده ای 2019؛ صلح و دوستی و مقاومت در برابر زورگویان/ کسب رتبه نخست توسط پلیس ایران

به گزارش گروه انتظامی خبرگزاری فارس، سردار حسین اشتری در حاشیه برگزاری مراسم اختتامیه مسابقات بین‌المللی گشت جاده ای ۲۰۱۹ به میزبانی نیروی انتظامی، اظهارداشت: این مسابقات از تاریخ ۱۹ تا ۲۴ مردادماه جاری در تهران با حضور ۶ کشور برگزار شد.

وی تصریح کرد: براساس اهداف و پیش بینی‌های که از قبل در نظر گرفته شده بود بحمدالله تمام برنامه‌ها به خوبی برگزار و مورد استقبال تیم‌های شرکت کننده از کشورهای مهمان قرار گرفت.

این مقام ارشد انتظامی افزود: تیم پلیس ایران در مجموع توانست رتبه نخست را کسب کند و بعد از آن تیم‌های روسیه دوم و ازبکستان سوم شدند.

وی خاطر نشان کرد: همه اعضای تیم های شرکت کننده اذعان داشتند مسابقات با نظم و برنامه مناسب برگزار شد؛ در این مسابقات سعی شد تا تمام تجهیزات مانند سلاح و خودرو از تولیدات داخل مورد استفاده قرار بگیرد.

سردار اشتری با اشاره به اینکه پیام جمهوری اسلامی ایران در این مسابقات «صلح و دوستی و مقاومت در برابر زورگویان» است، گفت: پلیس جمهوری اسلامی ایران اعلام کرده است آمادگی کامل برای میزبانی از مسابقات را دارد؛ در این دوره با میزبانی خوبی که صورت گرفت، ثابت کردیم جمهوری اسلامی ایران می تواند میزبان خوبی برای برگزای این مسابقات باشد.

این مقام عالی انتظامی یادآور شد: ستاد کل نیروهای مسلح متولی اصلی برگزاری مسابقات بین المللی است و به طور حتم در برگزاری مسابقات تأثیر بسزایی دارد.

وی ادامه داد: شرکت کنندگان از اینکه جمهوری اسلامی ایران، میزبان این مسابقات است بسیار خرسند هستند و مایلند این میزبانی ادامه داشته باشد.

سردار اشتری گفت: امروز پلیس جمهوری اسلامی ایران نه تنها در منطقه بلکه در سطح جهان توانسته پیشرفت های بسیار خوبی کسب کند برهمین اساس به تبادل تجربیات و دانش با پلیس کشورهای مختلف ادامه می‌دهد. امیدواریم برگزاری این مسابقات به استحکام روابط و برقراری ارتباط بیشتر منجر شود.

انتهای پیام/

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.