خبرنگار خبرآنی برنده جایزه جشنواره نانو و رسانه شد

به گزارش خبرنگار خبرآنی، ستاد توسعه فناوری نانو در راستای کمک به دستیابی کشور به اهداف سند ۱۰ ساله دوم توسعه فناوری نانو علاوه بر ارزیابی کمی فعالیت رسانه ها، محتواهای داخلی و محتواهای مرتبط با صنعت، بازار و صادرات را در عملکرد رسانه ها مورد بررسی قرار می دهد.

بر این اساس، این ستاد هر ساله در راستای ارزیابی عملکرد رسانه ها اقدام به برگزاری جشنواره «نانو و رسانه» و تجلیل از رسانه های برتر و افراد با عملکرد بهتر در ترویج فناوری نانو می کند.

این جشنواره در دو بخش کلی رسانه های عمومی و رسانه های تخصصی صنعت برگزار می شود. امسال نیز همانند سال های گذشته در بخش رسانه های برتر، افراد با عملکرد برتر و برترین آثار رسانه ای معرفی و تقدیر شدند.

در بخش رسانه های برتر، خبرگزاری دانشجو، روزنامه فرهیختگان، رادیو ایران و شبکه خبر حائز رتبه یکم تا چهارم شدند.

همچنین در بخش برترین آثار رسانه ای در سال ۹۷، در بخش خبرگزاری ها، میترا سعیدی کیا خبرنگار خبرآنی با اثری با عنوان «زندگی زیر سقف نانو/وقتی صنعت ساختمان رنگ فناوری می گیرد» حائز رتبه دوم شد.

همچنین در بخش افراد با عملکرد بهتر، سیدجواد ابویی خبرنگار شبکه خبر و مرضیه حسن پور خبرنگار خبرگزاری فارس و مریم رضایی خبرنگار ایسنا رتبه های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.