جزئیات درگیری در تمرین نساجی مازندران

امشب تمرین بازیکنان تیم فوتبال نساجی با اتفاق عجیبی رو به رو شد که سرمربی این تیم را راهی بیمارستان کرد.

به گزارش ایلنا، بازیکنان تیم فوتبال نساجی مازندران که طی هفته‌های گذشته با بحث انتقال مالکیت و ثبت قراردادها با مشکلات متعددی رو به رو بوده‌اند امشب با اتفاق هولناکی در جریان تمرینات‌شان مواجه شدند.

ماجرای اتفاق عجیب در تمرین نساجی از این قرار است که یک مدیربرنامه که حدود ۱۰ بازیکن در تیم نساجی تحت قرارداد با او هستند با محمدرضا مهاجری، سرمربی نساجی درگیر شد!

این مدیر برنامه که از وضعیت نامشخص مالکیت نساجی سواستفاده کرده و خواهان افزایش قرارداد بازیکنانش در تیم شده بود و تهدید به فسخ قرارداد هم کرده بود، پس از چند هفته کلنجار با کادرفنی امروز به همراه فرهاد کاظمی، سرمربی تیم بادران تهران در زمین ورزشی اکباتان حضور پیدا کرد و با مهاجری رو به رو شد.

این مدیر برنامه که ابتدا با گفت و گو با مهاجری تصمیم داشت تا حرف خود را به کرسی بنشاند پس از مخالفت مهاجری با درخواست‌های نامتعارفش با او درگیر شد و بر اثر ضربه‌ای سنگین بینی سرمربی قرمز پوشان قائمشهری شکست.

پس از ورود بازیکنان و حاضران در محل تمرین این درگیری به پایان رسید و ماموران انتظامی هم در محل درگیری حضور پیدا کردند.

مهاجری به همراه فرهاد کوچک زاده، سرپرست تیم نساجی با آمبولانس راهی بیمارستان شد تا معاینه شود و شکستگی بینی‌اش مشخص شود. با آزمایش‌های اولیه مشخص شده که بینی مهاجری دست کم از دو ناحیه شکسته و قرار است به زودی در صورت نیاز جراحی شود.

مهاجری از طریق گزارش پلیس اقدام به شکایت از ضارب کرده و قرار شده از فردا مراجع قضایی حکم قطعی پس از شکایت مهاجری از این مدیر برنامه جنجالی صادر کنند.

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.