«فرهاد یکه یزداندوست» سرپرست دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی شد

به گزارش گروه دانشگاه ‌پایگاه خبری خبرآنی،‌ مطابق اعلام روابط عمومی دانشگاه خواجه نصیر، منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری طی حکمی فرهاد یکه یزداندوست را به سمت سرپرستی دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی منصوب کرد.

فرهاد یکه یزداندوست عضو هیئت علمی دانشکده مهندسی عمران دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی را برعهده داشت.

متن حکم این انتصاب بدین شرح است:

با عنایت به مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند جناب‌عالی، به موجب این حکم به سمت سرپرست دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی منصوب می‌شوید.

انتظار می‌رود با بهره‌مندی از تجارب اعضای هیئت علمی دانشگاه، امکانات و همچنین جامعه نیکوکاران حامی آموزش عالی وظایف سرپرستی دانشگاه را بر پایه قوانین، سیاست‌ها و برنامه‌های تقدیم شده به مجلس شورای اسلامی و مأموریت‌های تعیین شده برای آن دانشگاه به انجام رسانید.

امید است با رعایت منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید در حفظ بیت‌المال و صرفه‌جویی در هزینه‌ها، پرهیز از تجمل‌گرایی، تقویت نظم و انضباط اداری، رعایت دقیق مقررات مالی و ارتقای علمی، فرهنگی و اجتماعی آن دانشگاه، اهتمام ورزید.

فرهاد یکه‌ یزداندوست، دانش‌آموخته دانشگاه منچستر انگلستان در رشته مهندسی عمران و کارشناسی ارشد و دکترای مهندسی عمران- آب از دانشگاه بردفورد انگلستان است و ریاست دانشکده مهندسی عمران، معاون پژوهشی و معاون بین‌الملل دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی در ادوار مختلف را در کارنامه کاری خود دارد.

عضویت در انجمن‌ها و مجامع بین‌المللی مرتبط با مدیریت و مهندسی آب در جایگاه مدیریت و راهبری و همچنین نایب رئیسی شورای بین‌الدول آب‌شناسی یونسکو از دیگر فعالیت‌های اجرایی دکتر یکه‌ یزداندوست است.

انتهای پیام/

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.