کودکان کار پذیرش شده در مرکز یاسر حداکثر خدمات را دریافت کردند

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس، مهشید موقر، معاون اجتماعی بهزیستی استان تهران در نشست خبری که به مناسبت هفته بهزیستی در مرکز درمان اعتیاد ماده ۱۶ اخوان در شهرستان ملارد برگزار شد، با اشاره به مشکلات موجود در طرح ساماندهی کودکان کار و خیابان گفت: مشکل ما که بر سر راه این طرح، نخست نداشتن فضای استاندارد بود و دوم مشکل موضوع اعتبارات بود.

وی افزود: در این طرح مرکز یاسر بیش از ظرفیت پذیرش داشته اما برخلاف آنچه در رسانه‌ها منتشر شد، به کودکانی که در این مرکز بودند، حداکثر خدمات ارائه شد و علیرغم ظرفیت بالایی که در این مرکز صورت گرفته بود، هیچ اتفاقی در مراکز یاسر و بعثت رخ نداد و هیچ اتفاقی منجر به فوت و جرح گزارش نشد.

به گفته اجتماعی بهزیستی استان تهران در استان تهران سه مرکز یاسر، افسریه و بعثت  کودکان کار را پذیرش می‌کنند و در این میان مراکز یاسر و بعثت پسرانه و مرکز افسریه دخترانه است.

موقر گفت: مرکز یاسر پسران بالای ۱۲ سال، بعثت پسران زیر ۱۲ سال و مرکز افسریه دختران ۸ تا ۱۲ و ۱۲ تا ۱۸ سال نگه داری می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: این طرح ساماندهی، یک طرح حاکمیتی و در راستای برنامه ششم توسعه بوده و مورد تأکید رئیس‌جمهوری است اما این طرح به دلایلی همچون کمبود بودجه و ناهماهنگی دستگاهها چند روز پیش متوقف شده است.
انتهای پیام/

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.