حمایت از پروژه های دغدغه محور توسط صندوق نوآوری و شکوفایی

به گزارش خبرنگار خبرآنی، علی ناظمی امروز در نشست خبری در خصوص برنامه‌های صندوق نوآوری و شکوفایی برای سرمایه گذاری روی طرح‌ها و پروژه‌ها گفت: یکی از برنامه‌های صندوق نوآوری و شکوفایی با عنوان «هم سرمایه گذار» است که به وسیله آن طرح‌ها بتوانند بازار خود را به دست بیاورند.

وی افزود: در مدل هم سرمایه گذار، پروژه‌های دغدغه محور کشور که از ریسک بالایی برخوردار است و سرمایه گذاران نیز به سختی حاضر به سرمایه گذاری روی آن پروژه می‌شوند توسط صندوق نوآوری و شکوفایی حمایت می‌شوند.

ناظمی گفت: در مدل هم سرمایه گذار، به ازای هر واحد سرمایه گذاری شرکت، صندوق نوآوری و شکوفایی ۴ واحد روی پروژه سرمایه گذاری می‌کند.

به گفته معاون سرمایه گذاری صندوق نوآوری و شکوفایی تاکنون ۴ مورد از طریق مدل هم سرمایه گذار صندوق نوآوری و شکوفایی با شرکت‌ها همکاری داشته اند.

وی خاطرنشان کرد: استارت آپ ها و شرکت‌های دانش بنیان می‌توانند با مشارکت صندوق‌های جسورانه بورسی تسهیلاتی برای تجاری سازی محصولات خود دریافت کنند.

به گفته ناظمی: در مدل هم سرمایه گذار تاکنون ۶۰ میلیارد تومان از سوی صندوق روی پروژه‌ها سرمایه گذاری شده است.

معاون سرمایه گذاری صندوق نوآوری و شکوفایی تاکید کرد: بودجه صندوق نوآوری شکوفایی برای مدل هم سرمایه گذار ۵۰۰ میلیارد تومان است که ما آمادگی داریم در قالب صندوق‌های جسورانه بورسی و خصوصی از پروژه‌ها بدین واسطه حمایت کنیم.

ادامه دارد…

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.