طرف‌های درگیر یمن در کشتی وابسته به سازمان ملل دیدار می‌کنند

یک منبع نظامی یمنی اعلام کرد، نمایندگان دولت مستعفی یمن در کمیته هماهنگی جهت استقرار مجدد نیروها در الحدیده که این کمیته وابسته به سازمان ملل است، صبح امروز (یکشنبه) برای ازسرگیری مذاکرات اجرای توافق‌نامه استکهلم، وارد کشتی وابسته به سازمان ملل مقابل شهر الحدیده شدند.

به گزارش خبرآنی، به نقل از البوابه، یک منبع نظامی یمنی اعلام کرد، نمایندگان دولت مستعفی یمن در کمیته مذکور، در دریای سرخ مقابل شهر الحدیده وارد کشتی وابسته به سازمان ملل شدند تا مذاکرات برای اجرای توافق‌نامه استکهلم را از سر بگیرند.

این منبع که خواست نامش فاش نشود، گفت: پس از اینکه انصار الله از سرگیری مذاکرات در الحدیده را نپذیرفت، مایکل لولیسگارد، رئیس کمیته سازمان ملل برای هماهنگی جهت استقرار مجدد نیروها در الحدیده نیز در این کشتی حضور یافت.

وی افزود: هیئت دولت مستعفی یمن از مناطق تحت کنترل نیروهای این دولت وارد کشتی سازمان ملل شد و انتظار می‌رود طی ساعات آتی نمایندگان انصار الله نیز در این کشتی حضور یابند.

این منبع بدون بیان جزئیات بیشتر گفت، کشتی مذکور به سمت آب‌های بین المللی حرکت خواهد کرد.

کمیته مشترک مذکور در حالی مذاکرات میان طرفین درگیر در یمن را از سر می‌گیرد که پس از اینکه اجرایی کردن نخستین مرحله از طرح استقرار مجدد نیروها در بنادر الحدیده با شکست روبرو شد، فعالیت این کمیته به مدت دو ماه متوقف گشت.

انتهای پیام

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.