صدور پروانه برای 3 هزار ملک شهرداری از لحاظ مالی انجام شدنی نیست

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، حسن رسولی در صد و پنجاه و پنجمین شورای شهر تهران درباره طرح الزام شهرداری برای تعیین تکلیف پروانه و صدور گواهی پایان کار املاک تحت تملک آن اظهار داشت: صحبت‌هایی که گفته شده مبنی بر این که پروژه مشارکتی هم پروانه صادر نمی‌شود درست نیست اساساً آورده شهرداری در پروژه مشارکتی هزینه صدور پروانه است و اگر قرار باشد فاقد پروانه در نظر گرفته شود اصلاً در تراز مالی و روابط قراردادی ایراد جدی ایجاد می‌کند و گزارش ارائه شده واقعی نیست.

وی گفت:‌به عنوان عضو کوچک شورای شهر عرض می‌کنم که ما با کمبود اهداف مواجه نیستیم بلکه باید دید چگونه حداکثر استفاده را از ظرفیت‌های موجود داشت اگر این طرح اجرا شود تراز مالی با مشکل، و جداول برنامه سوم دچار عدم تعادل می‌شود.

عضو شورای شهر تهران تأکید کرد: شهرداری بدهی‌های زیادی دارد و حالا اینکه بخواهد برای خودش هم پروانه صادر کند و هم پرداختی پروانه قبلی را داشته باشد چگونه باید آن را تأمین کند؟!

وی تصریح کرد:‌در مورد تعیین تکلیف  در این زمینه بار مالی را باید توجه کنیم و من پیشنهاد دارم به جای تعیین تکلیف، مقررات ساختمانی رعایت شود و استاندارد ایمنی مدنظر باشد.

وی بیان داشت:‌اینکه برای 3 هزار ملک تحت تکلف شهرداری بخواهیم که پروانه صادر شود 100 درصد بار اداری و اجرایی به همراه دارد و به لحاظ مالی شهرداری را به ناکجا آباد می‌برد.

انتهای پیام/

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.