دستاورد شورای شهر تهران به غیر از نامگذاری چند کوچه چیست؟

به‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس، محمد قانبیلی در جلسه علنی شورای عالی استان‌ها خطاب به رئیس شورای عالی گفت: در حال حاضر مشکل سیاسی شدن شوراهاست و اینکه شما در شورا حضور ندارید و مدیران ضعیف و ناکارآمد انتصاب کرده‌اید که شورای عالی استان‌ها را به سراشیبی سقوط می‌کشاند، ولی شک نکنید همین افرادی که از روستاها آمده‌اند شوراها را مجددا به مسیر خود برمی‌گردانند.

وی افزود: از نظر شما افراد قوی و توانمند چه کسانی هستند که قطعا شما و همکارانتان در شورای شهر تهران و یا شورای شهرهای بزرگ می‌دانید. در دو سال گذشته اعضای شورای شهر تهران چه اقدامی انجام داده‌اند؟ آیا پروژه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های بزرگ عمرانی در تهران کلنگ‌زنی شد و یا پروژه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های خاصی افتتاح کردند؟ و هرچه مصوبه در این دوره داشتند به ضرر شهروندان بود.

عضو شورای عالی استان‌ها اظهار‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ داشت‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌: نامگذاری چند خیابان، کوچه، میدان و یا محدود کردن مردم در سطح چند شهر تنها دستاورد شورای شهر است و جز این موارد دستاورد دیگری نداشت.

قانبیلی خطاب به رئیس شورای عالی گفت: ‌این توهین به اعضای شورا است که آنها را افراد ضعیف می‌نامید و چه مقیاسی برای انتصاب افراد قوی داریم. ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

وی خطاب به عارف ریاست فراکسیون امید مجلس نیز گفت: مصاحبه‌های شما را خوانده‌ام و چقدر دلسوز شده‌اید! و به حمایت از شوراها برخاسته‌اید! چرا زمانی که سپنتا را با مشکل مواجه کردند وارد نشدید؟ جامعه شورایی آنقدر بالغ شده که دیگر فریب این بازی‌های سیاسی را نمی‌خورد. البته شاید بتوانید همکارانتان را در مجلس فریب بدهید، ولی شورا فریب نمی‌خورد.

عضو شورای عالی استان‌ها خطاب به رئیس‌جمهور نیز گفت: چرا وعده‌هایی می‌دهید که نمی‌توانید عمل کنید؟ سه سال پیش قول دادید طرح منابع پایدار شهرداری و مدیریت یکپارچه شهری را در کوتاه‌ترین زمان به مجلس ارائه می‌کنید. چه شد وعده‌هایتان؟

قانبیلی بیان داشت: ما از وعده‌هایتان گذشتیم، حداقل در روز شورا یک تبریک می‌گفتید تا دلمان به همین تبریک خوش باشد.

وی ادامه داد:‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ رئیس‌جمهور در دو سال باقیمانده تدبیری انجام دهد که جامعه شورایی زنده شود.

عضو شورای عالی استان‌ها در خصوص پیامکی درباره حضور در جلسات هم‌اندیشی نیز گفت: پیامکی مبنی بر حضور اعضا در جلسات هم‌اندیشی مطرح شده که حضور اعضا در این جلسات الزامی نیست و عدم حضور آنها نباید غیبت حساب شود.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.