ارتش ملی لیبی: توانمندی کافی برای مقابله با هر تهدیدی را داریم

سخنگوی فرماندهی کل "ارتش ملی لیبی" تاکید کرد، این ارتش توانمندی‌های لازم در حوزه پدافند هوایی را برای برخورد با هرگونه تهدید علیه این کشور در اختیار دارد.

به گزارش خبرآنی، به نوشته روزنامه مصری الیوم السابع، احمد المسماری، سخنگوی ارتش ملی لیبی به فرماندهی خلیفه حفتر با بیان اینکه نیروی هوایی وابسته به ارتش روز سه شنبه انبار تسلیحات و سوخت مورد استفاده گروه‌های تروریستی را در شهر غریان هدف قرار داد گفت، ارتش توانمندی‌های هوایی کافی برای برخورد با هرگونه تهدید علیه لیبی را در اختیار دارد.

وی در نشست خبری افزود، نیروی هوایی ارتش ملی لیبی براساس اطلاعات به دست آمده مبنی بر استفاده گروه‌های تروریستی در غریان از یکی از ایست‌های بازرسی پلیس به عنوان انبار تسلیحات، سوخت و تدارکات، دست به حملات دقیقی زد.

المسماری ادامه داد، نیروی هوایی ارتش همه تحرکات دشمن در اطراف طرابلس، مرکز لیبی و جنوب این کشور را در هم کوبید.

از سوی دیگر، سخنگوی ارتش ملی لیبی گفت، عبدالرزاق الناظوری، رئیس ستاد کل ارتش ملی این کشور با هیئت سازمان ملل در لیبی دیدار کرد و طی این نشست چهار محور اصلی یعنی تقویت نقش این هیئت در لیبی، شیوه‌های همکاری در زمینه‌های امنیتی، مبارزه با تروریسم، وضعیت زندان‌ها، اسرای جنگی و حفظ حقوق بشر مورد بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.