لزوم پرداخت مطالبات تأمین اجتماعی از سوی دولت

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس، مصطفی سالاری  مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی در مراسم معارفه خود که با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد، اظهار داشت: مأموریت مهم، خطیر و سنگینی برعهده بنده است که جز با خرد جمعی، مشارکت همکاران به سرمنزل مقصود نخواهد رسید.

وی افزود: امیدوارم با حمایت‌های دولت و وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بتوانیم نسبت به رفع مشکلات سازمان و جامعه بیمه شده و کارگری اقدام کنیم.

سالاری بیان داشت: اصلاحات پارامتریک هم باید راهبردی و اجرایی‌تر برنامه‌ریزی شود و با ملاحظات اجتماعی پیگیری شود و بعضی از اقدامات نیز مصوبه دولت و مجلس را می‌خواهد.

وی با اشاره به اینکه استقلال مالی و اداری سازمان بسیار مهم است، گفت: باید بتوانیم قدرتمندتر و دقیق‌تر معیارها و گام‌های آن را محقق کنیم.

 مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی بیان داشت: ممکن است نوسانات اقتصادی ما را دچار محدودیت کند که نیاز ما از دولت برای پرداخت مطالبات جدی‌تر می‌شود و یکی دیگر از برنامه‌های بنده تقویت سه‌جانبه‌گرایی با خرد جمعی است. 

وی بیان داشت: همه مدیران و کارکنان صاحب تجربه هستند؛ هر کسی در شرایط فعلی کمک به پیشبرد اهداف کند از آن استفاده خواهیم کرد و اگر همکاری تمایل به همکاری نداشته باشد بنا بر آن تحولات صورت می‌گیرد. البته به نظر بنده تحولات اساسی و غیرضروری در ۲ سال آخر دولت نیاز نیست.

انتهای پیام/

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.