روزنامه‌نگاران اسرائیلی در بحرین در حال نوشیدن آبجو و تمسخر مقابله با عادی سازی روابط!

روزنامه‌نگاران اسرائیلی‌ حاضر در کنفرانس اقتصادی بحرین با انتشار تصاویری خشم و محکومیت فعالان شبکه‌های اجتماعی را برانگیختند، فعالان این تصاویر را تحقیرآمیز خواندند.

به گزارش خبرآنی، به نوشته روزنامه فرامنطقه‌ای القدس العربی، یک روزنامه‌نگار اسرائیلی که برای پوشش‌دهی اخبار کنفرانس اقتصادی بحرین وارد این کشور شده است،  تصویرش را در حالی که گذرنامه خود را در برابر مقر "انجمن بحرین برای مقاومت در برابر عادی سازی روابط بارژیم صهیونیستی" بالا برده است، منتشر کرد؛اقدامی که از نظر فعالان شبکه‌های اجتماعی، به نوعی اقدامی تحریک‌آمیز و تمسخرآمیز علیه مواضع ملت بحرین و عرب است.

فعالان شبکه‌های اجتماعی گفتند، این تصویر اهانتی به همه مردم عربی است که با عادی‌سازی روابط با رژیم اشغال‌گر و کنفرانس اقتصادی بحرین مخالف هستند؛ کنفرانسی که قرار است زیر نظر آمریکا با هدف تبدیل مساله فلسطین از یک موضوع سیاسی و مساله آزادی ملی به یک معامله اقتصادی برگزار شود؛ معامله‌ای که می‌توان آن را تنها با چند میلیارد دلار حل کرد.

همچنین باراک رافید،‌ خبرنگار شبکه ۱۳ اسرائیل، دیگر خبرنگار این رژیم است که در پیامی توییتری تصویری از خود را در حالی که شیشه‌ای از آبجو می‌نوشد، منتشر کرده و نوشت:‌ "آبجو لبنان در بحرین به سلامتی خاورمیانه‌ای جدید".

وی در پیامی توییتری نوشت: امان را به مقصد کنفرانس بحرین "به همراه این محصول" ترک کردم. رافید با انتشار تصویری از هواپیمایی که با آن سفر کرده است، نوشت: در طول ۱۳ سال به دنیا سفر کردم تا فعالیت‌های مختلف را پوشش بدهم اما این بار من واقعا خوشحالم. این نخستین‌بار است که روزنامه‌نگاران اسرائیلی وارد بحرین می‌شوند، نخستین بار است که رسانه‌های اسرائیل از بحرین برنامه پخش می‌کنند.

انتهای پیام

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.