عربستان رسما اسامی هیئت خود برای حضور در کارگاه منامه را اعلام کرد

عربستان امروز (سه‌شنبه) رسما اسامی اعضای هیئت خود برای حضور در کارگاه اقتصادی بحرین به عنوان بخشی از طرح "معامله قرن" را اعلام کرد.

به گزارش خبرآنی، خبرگزاری عربستان (واس) اعلام کرد که هیئت عربستان به ریاست محمد بن عبد الله الجدعان، وزیر دارایی این کشور در کارگاه اقتصادی بحرین به عنوان بخشی از طرح صلح آمریکا برای فلسطین و رژیم صهیونیستی موسوم به "معامله قرن" شرکت خواهد کرد.

طبق این گزارش، محمد آل شیخ، وزیر مشاور و عضو شورای وزیران و یاسر الرمیان، مدیر ارشد صندوق سرمایه‌گذاری‌ عمومی عربستان از دیگر اعضای هیئت این کشور هستند.

واس در ادامه این گونه ادعا کرد که مشارکت عربستان در کارگاه منامه در راستای تداوم مواضع ثابت و حمایت مداوم آن از مسأله فلسطین و کمک آن به ملت برادر فلسطین صورت گرفته است.

این درحالی است که ملت و رهبری فلسطین بارها کارگاه اقتصادی آمریکا در بحرین را محکوم کرده‌اند و از دیگر کشورها به ویژه اعراب خواسته‌اند تا این کارگاه را تحریم کنند، چراکه به دنبال از بین بردن مسأله فلسطین در ازای دادن پول به آنها است.

کارگاه اقتصادی بحرین به عنوان بخشی از "معامله قرن"، به درخواست آمریکا امروز و فردا در منامه، پایتخت بحرین برگزار می‌شود. مقامات فلسطین بارها با حضور در این کارگاه که "به دنبال تضییع حق و حقوقشان است" اعلام مخالفت کرده‌اند اما برخی کشورها از جمله عربستان، امارات، مصر و اردن برای مشارکت در آن اعلام آمادگی کرده‌اند.

انتهای پیام

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.