نشست سوسیال دموکراتهای آلمان در خصوص نحوه انتخاب رهبر جدید

سوسیال دموکراتهای آلمان به عنوان شرکای ائتلاف چپ میانه‌روی متعلق به آنگلا مرکل قرار است بررسی کرده و تصمیم بگیرند چطور و در چه زمانی رهبر جدید خود را انتخاب کنند؛ تصمیمی که می‌تواند مشخص کند دولت مرکل تا چه زمان دوام خواهد آورد.

به گزارش خبرآنی، در حال حاضر سوسیال دموکراتهای آلمان بعد از کناره‌گیری آندریا نالس از رهبری این جناح بعد از شکستهایی که در انتخابات مربوط به پارلمان اروپا در ماه گذشته میلادی متحمل شدند، درگیر سردرگمی و افول جایگاهشان در نظرسنجی‌ها هستند.

تا کنون هیچ کس کاندیداتوری‌اش را برای کار سخت رهبری این حزب اعلام نکرده و سه معاون رهبر این حزب که به صورت موقت و مشترکا از بعد از استعفای نالس این حزب را اداره کرده‌اند هیچ کدام مایل به اعلام کاندیداتوری‌ نبوده‌اند.

به گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس، قرار است امروز دوشنبه رهبران این حزب نشستی را داشته باشند و در مورد فرآیند و رویه انتخاب رهبر جدید خود تصمیم‌گیری کنند. لارس کلینگبیل، دبیر کل حزب به شبکه تلویزیونی ARD اظهار کرد، اعضای این حزب می‌خواهند حق اعلام نظر داشته باشند و او شخصا حامی این است که در آینده این حزب با دو رهبر به صورت مشترک اداره شود.

انتهای پیام

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.