جانشین فرمانده ناجا: امروز هیچ دشمنی جرأت حمله به ایران را ندارد

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، سردار ایوب سلیمانی جانشین فرمانده ناجا در مراسم تکریم و معارفه فرمانده انتظامی استان گلستان که با حضور جمعی از فرماندهان، مسئولان و کارکنان انتظامی در سالن مجتمع رفاهی کوثر برگزار شد، اظهار داشت: به دلیل خدمت خالصانه ، مجاهدت ها و شهدایی که هر هفته تقدیم انقلاب اسلامی می شود، به نیروی انتظامی افتخار می‌کنم.

جانشین فرمانده ناجا تصریح کرد: سال گذشته، نیروی انتظامی 73 شهید تقدیم میهن اسلامی کرد که به طور میانگین ماهانه 6 شهید داشتیم؛ همه تلاش ناجا بر این است که حفاظت و صیانت از ارزش های اسلامی و میهن عزیزمان را به بهترین نحو انجام دهد.

این مقام ارشد انتظامی به فرمایشات فرمانده معظم کل قوا که فرمودند استان گلستان در تجسم وحدت الگوی جهان اسلام است، اشاره و بیان کرد: این استان در اوج برادری و وحدت، کمترین مشکل امنیت را داراست؛ نمونه های این وحدت را در سیلی که اتفاق افتاد و بنده دو بار افتخار حضور داشتم و شاهد سعه صدر و همکاری بسیار خوب مردم به یکدیگر بودم، شاهد هستیم.

سردار سلیمانی گفت: دشمن برای صدمه به این نظام تلاش بسیاری کرد که در رسیدن به اهدافش ناکام بود و از سوی دیگر خداوند عزت بیشتری را به این نظام عطا کرد؛ برجام علاوه بر اینکه دشمنان را به هدفشان نرساند بلکه حوزه نفوذ نظام اسلامی در جامعه بین‌المللی را افزایش داد.

جانشین فرمانده ناجا تصریح کرد: نظام استکباری تصمیم گرفت با تمام ظرفیت‌  وارد میدان شود و برجامی که به سند بی‌اعتباری آنها تبدیل شده بود، پاره کرد؛ امروز آمریکا با صراحت حرف از براندازی نظام جمهوری اسلامی زده و بدبخت‌ها و بی‌آبروهای اخراجی از وطن را همانند منافقان و سلطنت‌طلبان که هیچ عزتی در داخل کشور ندارند را به میدان آورده است.

سردار سلیمانی گفت: حادثه پهپاد به آنها نشان داد نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران خیلی قدرتمندتر از تصورات آنها است؛ برادران ما در پدافند سپاه بارها به این پهپاد اخطار دادند ولی آنها باور نداشتند که اینها می‌توانند.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه ما تجهیزات و اراده استفاده از آن را داریم، گفت: امیدوارم دشمن به اندازه کافی درس گرفته باشد که دیگر نخواهد نیروهای مسلح ایران را محک ‌بزند؛ در حوزه امنیتی و دفاعی به بازدارندگی دفاعی دست پیدا کردیم؛ امروز هیچ دشمنی جرات حمله کردن به ایران را ندارد و ما قادر هستیم قبل از هر اقدام دشمن، آن توطئه را خنثی و نابود کنیم.

وی تصریح کرد: تنها جایی که دشمن امید دارد، آرامش مردم را بر هم بزند این است که در جامعه تشنج ایجاد کند و میان مردم فاصله بیندازد .

جانشین فرمانده ناجا با بیان اینکه همه نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی آماده دفاع و حفظ امنیت کشور هستند، تاکید کرد: امروز نیروی انتظامی، خط مقدم مقابله با توطئه‌های دشمن است؛ شایسته است همه دست‌اندرکاران نظام به این نیروی آماده در خط مقدم کمک کرده و آن را حمایت کنند تا دشمن را در این عرصه هم ناامید کنیم.

سردار سلیمانی یادآور شد: در طی چهار دهه تلاش و مجاهدت و توسعه متناسب با نیازهای جامعه ، امروز نیروی انتظامی در شرایطی قرار دارد که برای همه عرصه‌ها برنامه، تجهیزات، عزم و اراده برای اجرا دارد و به بلوغ رسیده و اولویت اساسی ما نیز هماهنگ با نیازهای جامعه است.

وی با بیان اینکه  امروز فضای مجازی و امنیت آن، دغدغه خانواده‌ها است، گفت: پلیس فتا موفق و مسلط بر اوضاع و  نیز به شدت در حال توسعه است؛ بیش از ۸۰ درصد جرایم ارجاع شده به این پلیس به کشف منجر می شود؛ هر کس اثر یا تصویری را در فضای مجازی منتشر کند برای پلیس فتا قابل پیگیری است.

این مقام عالی انتظامی کشور بیان کرد: اگر امروز قاچاقچیان، سرمایه مردم را مورد حمله قرار می دهند اما پلیس اقتصادی با این افراد قاطعانه برخورد می کند.

سردار سلیمانی در خاتمه گفت: انتظار می رود، همه مجموعه ها از اصحاب رسانه تا مسئولان و مردم  برای مبارزه با ناهنجاری های کشور بسیج شده و اهتمام جدی داشته باشند و پلیس را حمایت کنند که در این صحنه دشمن را شکست دهد.

گفتنی است، جانشین فرمانده ناجا ضمن تقدیر از عملکرد سردار علی اکبر جاویدان فرمانده سابق استان گلستان؛ وی را فردی لایق با روحیه جهادی و شجاع دانست که با قدرت تعامل و ارتباط بالا توانسته در دوره مأموریتی خویش خدمات خوبی به مردم ارائه دهد و قطعا این برادر عزیز یعنی سردار روح الامین قاسمی هم همه این خصوصیات را دارا هستند.

لازم به ذکر است، افتتاح آشپزخانه نیمه صنعتی ستاد فرماندهی انتظامی گلستان، از برنامه های دیگر جانشین فرمانده ناجا در سفر به این استان بود.

انتهای پیام/

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.