حفتر: فرستاده سازمان ملل به "&

فرمانده نیروهای موسوم به ارتش ملی لیبی فرستاده ویژه سازمان ملل به این کشور را یک میانجی‌گر جانبدار خواند و تاکید کرد که او همچنان به اظهارات غیرمسئولانه خود ادامه می‌دهد.

به گزارش خبرآنی، خلیفه حفتر، فرمانده نیروهای موسوم به ارتش ملی لیبی در مصاحبه با روزنامه فرانسوی "لوژورنال دو دیمانش" غسان سلامه، فرستاده ویژه سازمان ملل به این کشور را متهم کرد که به یک میانجی‌گر جانبدار در درگیری‌های این کشور تبدیل شده است.

حفتر با اشاره به اینکه دشمنان لیبی به دنبال تقسیم لیبی هستند و چه بسا این همان چیزی است که غسان سلامه هم می‌خواهد، گفت: تا زمانی که من زنده هستم هرگز چنین اتفاقی نخواهد افتاد.

فرمانده نیروهای موسوم به ارتش ملی لیبی در ادامه این مصاحبه با اشاره به اینکه غسان سلامه همچنان به اظهارات غیرمسئولانه خود ادامه می‌دهد، تاکید کرد: مردم لیبی همچنان متحد باقی خواهند ماند و لیبی به عنوان ملتی یکپارچه می‌ماند و مابقی گزینه‌ها تنها توهمات هستند.

فرستاده ویژه سازمان ملل به لیبی پیشتر اقداماتی فوری را برای توقف ارسال سلاح به این کشور که تنها شدت درگیری‌ها را افزایش می‌دهد، خواستار شده و هشدار داده بود که عملیات علیه طرابلس می‌تواند آغاز جنگی طولانی و خونین باشد.

انتهای پیام

برچسب ها :

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.