لزوم ارائه صورت وضعیت الکترونیک در موعد قانونی

به گزارش گروه شهری خبرگزاری فارس، مجتبی یزدانی معاون خدمات شهری شهرداری تهران در جلسه با معاونین خدمات شهری و مالی مناطق 22گانه شهرداری تهران و انجمن پیمانکاران خدمات شهری (رفت و روب و فضای سبز) که با حضور حمیدرضا خسروی مدیر کل امور مالی و اموال شهرداری تهران، صدیقه هاشمی سنگر معاون خزانه داری کل امور مالی و اموال، عرب معاون تشخیص منابع اداره کل تشخیص و وصول درآمد، عطایی مدیرکل امور خدمات شهری، مختاری مدیرعامل سازمان بوستان ها و فضای سبز، عبدلی مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند، اسلامی مدیرکل برنامه ریزی، و دیگر مدیران این حوزه برگزار شد، پس از ارائه گزارشاتی در خصوص موضوعات مالی و صورت وضعیت ها در حوزه خدمات شهری، گفت: برای پیشبرد بهتر امور و جمع بندی در بخش مطالبات، کارگروهی متشکل از نمایندگانی از سازمان مدیریت پسماند، سازمان بوستان ها و فضای سبز و اداره کل برنامه ریزی تشکیل شود.

وی با تأکید بر این که تمامی ماشین آلات حوزه خدمات شهری باید دارای معاینه فنی باشند، گفت: لیست کاملی از ماشین آلاتی که برگه معاینه فنی دارند باید تهیه و به این حوزه ارائه گردد.

یزدانی در ادامه با اشاره به کود کمپوست تولید شده در مجموعه آرادکوه، گفت: با همکاری سازمان مدیریت پسماند، سازمان بوستان ها و فضای سبز شهر تهران و مناطق طبق نظام نامه؛ کود مورد استفاده در مناطق باید از این کود تولیدی تامین شود و در صورتی که خارج از مجموعه خریداری شود، خلاف نظام نامه می باشد و در این راستا معاونین خدمات شهری و انجمن پیمانکاران باید همکاری های لازم را در این بخش داشته باشند.

در پایان این جلسه یزدانی از خسروی مدیر کل امور مالی و اموال شهرداری تهران، صدیقه هاشمی سنگر معاون خزانه داری کل امور مالی و اموال، عرب معاون تشخیص منابع اداره کل تشخیص و وصول درآمد و دیگر مدیران به جهت پیگیری و حساسیت به موضوعات حوزه خدمات شهری تشکر ویژه ای کردند.

همچنین در این جلسه گزارشی از سامانه صورت وضعیت الکترونیک که شامل 1- سامانه جامع توزین و آمار پسماند، 2 سامانه مدیریت ناوگان خودرویی، 3- سامانه مدیریت کارگران،4 سامانه کنترل عملکرد پیمانکاران و... ارائه شد.

انتهای پیام/

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.