سومین دوره جشنواره نشریات دانشجویی مستقل برگزار می‌شود

محمدرضا محمدی، دبیر روابط عمومی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل، در گفت‌‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه ‌پایگاه خبری خبرآنی، با  اشاره به برگزاری سومین دوره جشنواره نشریات دانشجویی مستقل با شعار «نقد آزادانه در چهارچوب عقلانیت انقلابی» هدف از برگزاری این جشنواره را گسترش و تثبیت گفتمان‌ انقلاب اسلامی در محیط دانشگاه عنوان کرد و گفت: تاکید بر عقلانیت انقلابی، مقوله شفافیت، عدالت‌خواهی، آزادی، استقلال، مردم سالاری دینی، سبک زندگی ایرانی-اسلامی، اقتصاد مقاومتی، توجه دادن محیط دانشجویی به معنویت، خودباوری و روحیه اعتماد ‌به‌ نفس، مسائل جهان اسلام، توجه به رویکرد نقادانه‌ جنبش دانشجویی و پیشرفت کمی و کیفی نشریات دانشجویی، تشویق به انتشار منظم در قالب برنامه‌ریزی بلند مدت، رشد مهارت‌های روزنامه‌نگاری و خبرنگاری به وسیله‌ معرفی استعدادهای موجود در نشریات دانشگاهی به رسانه‌های کشور از اهداف مهم این دوره از جشنواره نشریات دانشجویی مستقل است.

وی افزود: جشنواره نشریات دانشجویی مستقل، مخصوص نشریات دفاتر عضو این اتحادیه بوده و در سه بخش؛ آثار برگزیده، بخش‌های ویژه و فضای مجازی و در رشته‌های؛ خبر، گزارش، مصاحبه، مقاله، یادداشت، تیتر، طنز، تصویرسازی، کاریکاتور و صفحه‌آرایی برگزار می‌شود.

محمدی یادآور شد: عدالتخواهی، اقتصاد مقاومتی، جهان اسلام و مسائل صنفی دانشجویی نیز به عنوان سه بخش ویژه سومین جشنواره نشریات دانشجویی مستقل در نظر گرفته شده است.

دبیر سومین جشنواره نشریات دانشجویی مستقل اضافه کرد: علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره برای ارسال آثار خود به دبیرخانه جشنواره تا نیمه تیرماه سال جاری فرصت دارند. علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و ارسال آثار می‌توانند به آدرس www.mostaghel.ir مراجعه کنند.

وی در پایان گفت: تمامی آثار توسط هیئت داوران بررسی شده و آثار برگزیده در نشست سالانه اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل تجلیل می‌شوند.

انتهای پیام/

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.