اژه‌ای: رژیم صهیونیستی که در غزه درمانده است می‌خواهد با ملت ایران روبه‌رو شود؟

به گزارش خبرنگار قضایی فارس، غلامحسین محسنی اژه‌ای معاون اول قوه قضاییه در مراسم تودیع و معارفه رؤسای سابق و جدید سازمان پزشکی قانونی کشور با تبریک حلول ماه مبارک رمضان گفت: دشمن در جنگ تحمیلی هزاران نفر از عزیزان در طبقات مختلف را ترور کرد و جنگ تحریم در طول ۴۰ سال از قبیل تحریم اقتصادی، جنگ تهاجم فرهنگی، عملیات روانی، تبلیغات فراوان و گسترده از صدها شبکه رادیویی و تلویزیونی ماهواره‌ای و بلندگوهای مختلف را علیه ملت راه انداخته است.

وی گفت: دشمن مردم ما را از چه میترساند. مردم ما به خداوند اعتماد دارند، ۴۰ سال تجربه را پشت سر گذراندند از آزمایش‌ها رو سفید خارج شده‌اند از همه جنگ ها نه تنها شکست نخورده‌اند بلکه پیروزمندانه رو به جلو گام برداشته‌اند.

اژه‌ای ادامه داد: امروز مجاهدین مقاومت را با کدام نام می‌خواهند به هراس بیاندازند؟ مردم روزه‌دار که یکی از ویژگی‌های آنها صبر و استقامت است را با کدام طریق می‌خواهند از پای در بیاورند و به قول خودشان به دنبال تحریم‌های فلج‌کننده علیه ملت ایران هستند.

رژیم صهیونیستی که در غزه درمانده است می‌خواهد با ملت بزرگ ایران رو به رو شود؟

وی گفت: مردم چند هزار شهید و مجروح داده‌اند، مردم ما در مسیر زینبی و حسینی قدم برداشته‌اند امروز با کدام حربه می خواهند آنها را فریب دهند؟ و یا آنها را بترسانند یا ناامید کنند، ما با صدای بلند اعلام کنیم خوشحالیم از اینکه آن افرادی که در طول سالیان گذشته با جنگ‌های نیابتی به دنبال شکست ملت ایران بودند، امروز خود می‌خواهند به میدان بیایند، البته بعید می‌دانم، آنها از جبهه مقاومت نگران هستند.

وی گفت: رژیم صهیونیستی که حامی آن بسیاری از کشورهای غربی هستند روزی ادعا کرد که در ظرف شش روز چندین کشور را به زانو در می‌آورد امروز همان رژیم غاصب صهیونیست در مقابل مردم غزه در مساحت بسیار کوچک با عرض بسیار کم و با جمعیت قلیل درمانده است و ناگزیر می شود شرایط آتش بس را بپذیرد آن‌وقت می‌خواهد با ملت بزرگ ایران روبه رو شود.

در حال بروزرسانی...

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.