معرفی بانوان توانمند و شایسته به استاندار برای پست های مدیریتی

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری فارس؛ نشست صمیمی بانوان استانداری تهران با حضور نظری مشاور امور زنان و خانواده وزیر کشور و شارقی مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری در سالن همایش مدافعین حرم ساختمان استانداری همزمان با ایام گرامیداشت میلاد حضرت زهرا (س) و هفته بزرگداشت مقام بانوان و مادران برگزار شد.

نظری با بیان اینکه تعداد بانوان در بدنه اجرایی وزارت کشور و استانداری‌ها زیاد است و خیلی از بانوان از قبل در پست مدیریتی قرار نگرفته اند گفت: برای اینکه ما زمان را از دست ندهیم و برای تحقق هدف ۳۰ انتصاب مدیریتی بانوان تا پایان دولت دوازدهم، نیاز به یک همکاری و حرکت دو جانبه مدیران و کارمندان وجود دارد.

مشاور وزیر کشور در امور زنان و خانواده در مورد اینکه بانوان توانمند رزومه کار خود را به مدیران اطلاع دهند گفت: این شیوه معرفی، روش کشورهای توسعه یافته است.

وی با اشاره به اینکه باید میزان اعتماد به نفس بانوان بالاتر برود عنوان داشت: ضروریست در مدت زمان کوتاه تعداد بیشتری از بانوان را شناسایی کنیم.

این مقام مسئول در ادامه اظهار داشت: تعدادی از بانوان برای انتصاب پست مدیریتی انتخاب شده اند که سطوح پست آنها برای پست های فرماندار،معاون فرماندار و بخشدار در شهرستان‎‌های مختلف استان تهران است تا پس از نظر مثبت استاندار این انتصابات محقق شود.

نظری ضمن اشاره به اینکه محدودیت جنسیت برای تصدی پست فرماندار وجود ندارد گفت: فارغ از بحث جنسیت، هر انسانی که توانمندی اداره یک شهرستان را دارد می‌تواند جزء گزینه هایی باشد که با بررسی و کارشناسی در مورد صلاحیت و توانمندی آن، پست  مدیریت را به خود اختصاص دهد.

وی درپایان خاطر نشان کرد: آنچه که بیشتر از جنسیت مهم است بحث توانمندی و شایستگی افراد می‌باشد و بر همین اساس زنانی که از توانمندی و شایستگی لازم برخوردار می‌باشند را به مقام عالی استان معرفی کرده ایم.

انتهای پیام/

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.