رونمایی از سردیس قانعی راد گامی کوچک برای ماندگاری نام اوست/ هفته دیگر سردیس همایون شهنواز رونمایی می‌شود

عضو شورای شهر تهران گفت: رونمایی از سردیس قانعی راد گامی کوچک برای ماندگاری نام اوست.

رونمایی از سردیس قانعی راد گامی کوچک برای ماندگاری نام اوست/ هفته دیگر سردیس همایون شهنواز رونمایی می‌شودبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،  محمد جواد حق‌شناس رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران در مراسم رونمایی از سردیس قانعی راد جامعه شناس کشورمان با بیان اینکه سه دهه خدمات قانعی راد در عرصه جامعه‌شناس کشور سبب شده که توفیق حضور در میان بزرگان این حوزه و خانواده او را داشته باشم گفت: یکی از وظایف شورای شهر براساس قانون توجه و تصمیم‌سازی در حوزه نامگذاری اماکن شهری است و براساس همین وظیفه کمیسیون نامگذاری شورای شهر را تعریف کرده‌‌اند.

وی با اشاره به رویکرد کمیسیون فرهنگی شورای شهر گفت: در این رویکرد توجه به نام‌آوران شهرداری می‌تواند الگویی برای جامعه جوان ما را فراهم کند و این اقدام نشان می‌دهد که برای بزرگان شهر و چهره‌های وزین علمی چه اقداماتی می‌‌توان انجام داد.

حق شناس رونمایی از تندیس  قانعی راد را یکی از اتفاقات مهم و جدی سرشمرد و گفت: هنرمندان مجسمه‌ساز تلاش کردند این تندیس را در نزدیکی محل کار قانعی راد نصب کنند و برای ماندگاری این چهره یک گام کوچک بردارند.

وی با بیان اینکه این روند ادامه خواهد داشت، اظهار کرد: هفته آینده‌ هم برای کارگردان کشورمان همایون شهنواز همزمان با روز تولد او از سردیس او رونمایی خواهد شد.

انتهای پیام/

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.